Thursday, November 26, 2009

Bootstrap

Dette er mitt første blogg-innlegg.

Alle tidligere forsøk på å skrive blogger har strandet med at ambisjonene har vært større enn evnene. Jeg velger å gjøre et nytt forsøk, men øker samtidig maskevidden på selv-sensur-filteret en tanke. Jeg antar at noe søppel vil finne veien igjennom, men har bestemt meg for ikke å være så nøye på det.

Hvis ting går som jeg har tenkt så vil jeg skrive mest om programmering og relaterte greier. Emner som interesserer en ekte KodeMaker®.

Jeg kommer nok til å eksperimentere med både form og innhold, og vil sikkert prøve meg både på norsk og engelsk, for å se hva som funker best.

Jeg har ingen anelse om hvor hvor det bærer. Men det er jo spennende i seg selv.
Nok prat. Disse linjene har allerede tatt alt for lang tid å skrive, og har ingenting med kode å gjøre :)

No comments:

Post a Comment